reklama

piątek, 31 lipca 2015

Stoiska w centrach handlowych

W dobie silnej rywalizacji w zakresie promocji i sprzedaży produktów ogromną rolę odgrywają imprezy i ekspozycje marketowe. Pomimo, że rezultatu akcji marketingowej dokładnie przewidzieć się nie da, to odpowiednio dobrana do imprezy pomoże osiągnąć zamierzony cel. Zabiegiem, który świetnie spełnia swoje zadanie, jest np. umożliwienie konsumentowi degustacji promowanego produktu. Stąd coraz większa popularność stoisk wystawienniczych.



Ważny element układanki – rozpoznanie potrzeb

Stoisko zazwyczaj ma na celu skłonienie konsumenta do nabycia lub korzystania z towarów czy usług danego wystawcy. Wydaje się zatem, że bardzo ważnym elementem tej układanki jest rozpoznanie potrzeb. Ważne jest miejsce, gdzie stoisko będzie usytuowane, oświetlenie, intensywność ruchu pieszych, odległość od innych sklepów, zapach, sposób wyeksponowania a nawet odpowiednia kolorystyka, i użyta na stoisku grafika.

Recepta na sukces, czyli złoty środek ekspozycji

Zbyt wiele informacji na niewielkim systemie może przynieść więcej szkód niż korzyści. Umiar w projektowaniu grafiki i samej ekspozycji to już połowa sukcesu. Zbyt skomplikowany przekaz, stoisko rozbudowane, składające się z wielu kolorowych elementów z pewnością przyciągnie wzrok. Ale, czy klient będzie w stanie zapamiętać, co stanowiło istotę i było na nim promowane?


Kluczem do sukcesu wydają się emocje, jakich doświadcza klient, gdy poznaje dany produkt, czy usługę. Czyli wszystko zależy w ogromnej mierze od samego pomysłodawcy i sposobu prezentacji swoich produktów. Nawet przy niewielkich nakładach finansowych, dzięki dobrym pomysłom na ekspozycje, sukces powinien być gwarantowany.

Dobry sposób na prezentację

Stoiska są dobrym sposobem na prezentację firmy i produktów podczas wszelkiego rodzaju targów, kampanii promocyjnych, wystaw, kursów, eventów, szkoleń i wszędzie tam gdzie potrzeby i możliwości klientów możemy dostosować do jego indywidualnych upodobań.


Mobilne, lekkie, niezwykle szybko składane i pakowane w poręczne torby transportowe, pozwalają na zastosowanie ich do wszelkiego rodzaju działań marketingowych. Nowoczesne materiały i rozwiązania oraz umiejętne sterowanie tymi elementami decyduje o końcowym sukcesie handlowym.

Postaw na innowacyjność

Nowoczesne stoiska często wyposażone są w najróżniejsze nowinki techniczne. Znajdziemy tu najnowsze technologie z dziedziny światło i dźwięk. Od świateł LED, LCD, kolorowych halogenów i dobrze dobranej muzyki może zakręcić się w głowie.


Przy realizacji tego typu projektów używa się takich materiałów, jak karton, szkło, PCV, drewno, aluminium, etc. Całość tworzy udaną ekspozycję i melanż różnych rozwiązań. Są to czasem zabiegi kosztowne jednak przyjemne dla oka.


Atmosfera stoiska jest niezwykle ważna dlatego też należy pamiętać, że o ile dobrze dobrana całość tworzy doskonałą kompozycję, to podstawowym błędem jest szukanie zbyt skomplikowanych rozwiązań technicznych. Umiejętne sterowanie wszystkimi tymi elementami decyduje o końcowym sukcesie handlowym.



MarekBachorski-Rudnicki
mb@adsystem.pl
604 271 374 
Prześlij komentarz