reklama

piątek, 23 maja 2014

Konkurs „Złoty Paragon” 2014 rozstrzygnięty!

Czytelnicy miesięcznika HURT & DETAL – jednego z najbardziej znaczących na rynku prasy handlowej ogólnopolskiego pisma FMCG – przyznali nagrody „Złoty Paragon 2014 – Nagroda Kupców Polskich”, wyróżniając tym samym najlepsze produkty rynku FMCG.
Wręczenie prestiżowych statuetek oraz wyróżnień odbyło się w dniu 22 maja 2014 roku w warszawskim Teatrze Kamienica. Była to już czwarta edycja konkursu, który jest jednym z najważniejszych wydarzeń polskiej branży FMCG.


W dniu 22 maja 2014 już po raz czwarty – dzięki czytelnikom miesięcznika HURT & DETAL, którzy wzięli udział w specjalnym głosowaniu – redakcja mogła zaprezentować te produkty i usługi, które w sposób szczególny wpłynęły w ubiegłym roku na rozwój handlu detalicznego w Polsce i nagrodzić te, które według nich wyróżniały się największą konkurencyjnością na rynku. Podczas uroczystej Gali wręczono 61 prestiżowych statuetek „Złoty Paragon 2014” i 94 Wyróżnienia.

Uroczystą galę poprowadził popularny prezenter radiowy i telewizyjny – Zygmunt Chajzer. O dobry nastrój Gości zadbał aktor – Paweł Burczyk w przedstawieniu pt. „Cztery tony podłogi”.

Czwarta edycja konkursu organizowanego przez miesięcznik HURT & DETAL spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem wśród uczestników! Do rywalizacji o „Złote Paragony” stanęło ponad 350 produktów w 47 kategoriach.

Do konkursu mogły nieodpłatnie przystąpić wszystkie produkty, które znajdowały się na półkach sklepowych w ubiegłym roku.

Dodatkowo – oprócz kategorii produktowych – nagrodziliśmy również firmy, które według Kupców posiadają najlepsze usługi skierowane do handlu detalicznego. Ponadto, redakcja wręczyła statuetki w 8 kategoriach: Osobowość Sektora FMCG, Osobowość Handlu i Dystrybucji, Rodzina Biznes Tradycja, Promocja Systemów Jakości, Promocja Polskiej Żywności, Promocja Miast Polskich w Handlu, Usługi dla Handlu, Oprogramowanie dla Handlu.

Konkurs przebiegał pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Badanie przeprowadzono na próbie 570 prawidłowo wypełnionych ankiet. Dane pochodziły ze wszystkich formatów sklepów oraz pełnego zakresu geograficznego kraju.

Szczegółowe wyniki konkursu dostępne są na stronie www.hurtidetal.pl

Kupcy za rok 2014 faworytów rynku wskazali w następujących kategoriach:
  • Lider sprzedaży (47 kategorii)
  • Nagroda Specjalna „Super Produkt”
  • Elektroniczne wyposażenie sklepu
  • Samochód Kupca
  • Hurtownia Cash&Carry
  • Lider dystrybucji FMCG
  • Operator sieci komórkowej

Ponadto, kolegium redakcji HURT & DETAL wyróżniło firmy w kategoriach:
  • Osobowość Sektora FMCG,
  • Osobowość Handlu i Dystrybucji,
  • Rodzina Biznes Tradycja,
  • Promocja Systemów Jakości,
  • Promocja Polskiej Żywności,
  • Promocja Miast Polskich w Handlu,
  • Usługi dla Handlu, Oprogramowanie dla Handlu.

O Fischer Trading Group:

Fischer Trading Group Spółka z o.o. jest wydawcą ogólnopolskiej oraz międzynarodowej prasy handlowej branży artykułów szybkozbywalnych FMCG, a także ważnym partnerem dla wielu firm produkcyjnych i usługowych z tego sektora.
Firma rozpoczęła działalność wydawniczą w 2005 roku a obecnie w swoim portfolio posiada dwa tytuły prasy drukowanej:
  • „HURT & DETAL” – ogólnopolskie pismo rynku FMCG, wydawane w cyklu miesięcznym;
  • "FOOD from POLAND" – anglojęzyczny magazyn specjalistów branży FMCG. Dostępny na prestiżowych targach spożywczych, które odbywają się poza granicami Polski (między innymi: ISM oraz ANUGA w Kolonii, IFE w Londynie, PLMA w Amsterdamie, PRODEXPO w Moskwie czy SIAL w Paryżu) na stoisku firmowym wydawnictwa.
Ponadto wydawnictwo prowadzi nowoczesny portal informacyjny skierowany do handlu: www.hurtidetal.pl.

Fischer Trading Group od początku swojej działalności wydawniczej należy do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. Pozytywne wyniki cyklicznych audytów biegłego wskazują, że działalność Wydawnictwa oparta jest na uczciwych zasadach, a publikowane treści redakcyjne, raporty rynkowe, informacje o nowościach, jak i materiały promocyjne oraz reklamowe - trafiają do zadeklarowanej liczby odbiorców.
Badanie czytelnictwa i dystrybucji prasy wykonywane corocznie przez liderów agencji badawczych w Polsce takich, jak GfK Polonia oraz ACNielsen potwierdzają, że Fischer Trading Group jest liczącym się uczestnikiem mediów związanych z branżą FMCG.

Prześlij komentarz