reklama

poniedziałek, 10 marca 2014

Rema Days i Euroshop za nami. Czas na podsumowanie


Początek roku to czas pełen wyzwań dla naszej firmy. Rozpoczęliśmy udanymi, największymi w Polsce targami Rema Days w Warszawie, gdzie otrzymaliśmy nagrodę roku dla jednej z najlepszych firm na rynku. To ogromny prestiż i zarazem obowiązek, aby nasze produkty były coraz lepsze.


Stąd do oferty wprowadziliśmy całą gamę nowych systemów wystawienniczych Vario opartych na materiałach tekstylnych i sublimacji. Eksperymentujemy z kształtami i rozmiarami. Dzięki naszym klientom wiemy, jakie jest zapotrzebowanie na rynku i które z systemów robią szczególne wrażenie na odbiorcach.

W drugiej połowie lutego mieliśmy przyjemność brać udział, jako wystawca na targach Euroshop 2014 w Dusseldorfie. To zdecydowanie największa impreza targowa w Europie firm z branży reklamowej i branż pokrewnych związanych z tym rynkiem. Nasza obecność była obowiązkowa, co wynika z coraz większego zainteresowania klientów z zagranicy naszymi systemami wystawienniczymi.

Zarówno jedne, jak i drugie targi okazały się fantastycznymi, ogromnymi imprezami, dzięki którym mieliśmy przyjemność zdobyć nowe doświadczenia i otworzyć się także na inne kraje i nawiązać owocną współpracę.

Dzięki zdobytemu doświadczeniu, nowym inspiracjom oraz wdrażaniu nowych technologii w naszej ofercie wkrótce pojawią się nowe systemy reklamowe oferujące naszym klientom jeszcze większe możliwości promowania swoich produktów i usług. W tym roku z pewnością nie raz zaskoczymy jeszcze naszych klientów dostarczając systemy o nowoczesnych i niespotykanych kształtach, jakie oferuje rozbudowa modelu Vario.
Prześlij komentarz