reklama

wtorek, 11 czerwca 2013

Polomarket otwiera kolejny sklep w Polsce. Dorówna Biedronce?


Sieć Polomarket została założona 15 lat temu, wtedy liczyła 27 sklepów. Dziś Polomarket to prawie 400 nowoczesnych placówek obecnych zarówno w małych, jak i dużych miastach na terenie całej Polski. Miesięcznie sklepy sieci odwiedza ponad 14 milionów Polaków.




Przychody netto sieci Polomarket w 2012 r. wyniosły ponad 3,5 mld zł, a wypracowany wynik EBITDA był najwyższy w historii. Za kwotę blisko 200 mln zł Grupa otworzyła 56 nowych supermarketów i zamknęła rok 2012 liczbą 385 placówek. Na koniec roku 2016 firma chce osiągnąć 6 mld zł przychodów netto.



Polomarket zapowiada rozwój asortymentu i w dalszym ciągu duży nacisk będzie kładła na rozwój marki własnej. Zdaniem władz spółki "przekroczenie 20 proc. udziału produktów private label w sprzedaży w roku 2012, potwierdza ich wysoką jakość i atrakcyjność dla klienta."



Sieć Polomarket otworzy 21 czerwca w Kołobrzegu, przy ul. Grzybowskiej 8a swój 400-tny sklep na polskim rynku. Placówka będzie przykładem nowego systemu identyfikacji wizualnej i wyposażenia dla sklepów Polomarket, nad którym firma pracowała w ostatnich miesiącach.



Źródło: Portal Spożywczy

Zdjęcie: Polomarket - materiały prasowe
Prześlij komentarz