reklama

niedziela, 19 maja 2013

Udana ekspozycja

Stoisko zazwyczaj ma na celu skłonienie konsumenta do nabycia lub korzystania z określonych towarów czy usług.

Dużą popularnością cieszą się zatem stoiska-standy o różnych, czasem fantazyjnych kształtach.

Najważniejszym elementem jest dobranie odpowiedniej grafiki, która połączy estetykę z przebojowością. Najnowsze technologie pozwalają na wykonanie stoisk degustacyjnych z praktycznie dowolnego materiału co czyni je bardziej ekonomicznymi w eksploatacji dla potencjalnego użytkownika, co nie pozostaje bez znaczenia w czasach wszechobecnego kryzysu.

 W systemach wystawienniczych ogromnym atutem jest możliwość wymiany wydruku. Ponadto poszczególne elementy można ze sobą łączyć lub zestawiać celem zwiększenia atrakcyjności. Pamiętać należy jednak, że w obu przypadkach przydatne stają się artykuły reklamowe w postaci: kubków, smyczy, breloków, naklejek, kalendarzy itp. 

Mogą być one eksponowane np. na ladach targowych. Wszystkie rozwiązania można z powodzeniem ze sobą łączyć. Praktyczne są zabudowy targowe z wykorzystaniem roll-up’ów, potykaczy, trybunek ustawionych przy ścianach łukowych.

Całość tworzy udaną ekspozycję i melanż dwóch, różnych rozwiązań charakteryzujących się możliwością wielokrotnego użytkowania i solidną konstrukcją.
Prześlij komentarz