reklama

niedziela, 19 maja 2013

Stoiska mobilne – Klucz do sukcesu

Pomimo, że rezultatu akcji marketingowej dokładnie przewidzieć się nie da, to odpowiednio dobrana do imprezy pomoże osiągnąć zamierzony cel.

    Do akcji promocyjnej wykorzystuje się stoiska targowe, które można podzielić na dwa rodzaje: stoiska w marketach (wysepki promocyjne, stoiska sklepowo-degustacyjne) oraz zabudowę wykonywaną na zamówienie.

 W przypadku pierwszej są to systemy mobilne, składane bardzo szybko do poręcznych toreb transportowych. Do tego typu systemów zalicza się: roll-upy, banery, trybunki, potykacze itp. To bardzo szeroka i popularna grupa systemów wystawienniczych, która zyskała sobie przychylność ogromnej rzeszy zwolenników.

    Kształty tego typu stoisk mogą być różne zależnie od potrzeb zamawiającego. W chwili obecnej bardzo dobrze spełniają swoją rolę stoiska o kształcie owalnym z tzw. górnym toperem.

 Skutecznym zabiegiem jest umieszczenie symboli/grafiki kojarzącej się np. z okresem świątecznym lub z oferowanym produktem i ewentualnym logo firmy. Podstawowym błędem jest szukanie zbyt skomplikowanych rozwiązań technicznych. Bywa, tak, że zaawansowane systemy wystawiennicze gubią przekaz skierowany do konsumenta, utrudniając dostęp do produktu itp.
Prześlij komentarz