reklama

piątek, 16 listopada 2012

Targi Polagra Food 2012

Dwudziesta siódma edycja targów Polagra Food obfitowały w bogaty program wydarzeń branżowych. Liczne konferencje, wystawy, prezentacje, pokazy i degustacje zbudowały przestrzeń gotową do serwowania wiedzy i wielu spotkań biznesowych.

1500 wystawców z 27 krajów, 44 600 zwiedzających z 21 krajów, 6 dni targowych w 14 pawilonach, 450 nowości, 41 Złotych Medali – tak przedstawia się skrót statystyk dotyczących targów POLAGRA FOOD, POLAGRA GASTRO, SMAKI REGIONÓW, INVEST-HOTEL, POLAGRA-TECH, TAROPAK.

Śledzenie najaktualniejszych trendów, nowości produktowych, podpatrywanie konkurencji, zdobywanie nowych klientów/kontraktów to najważniejsze z powodów, dla których profesjonaliści odwiedzili zakończone właśnie targi.

Dobre targi potrzebują również dobrej oprawy. Temu służą między innymi systemy wystawiennicze firmy Adsystem. Dlaczego warto dokonywać zakupów systemów wystawienniczych i inwestować w reklamę tłumaczyli podczas wywiadu dla portalu Horeca.pl przedstawiciele naszej firmy.

W wywiadzie udzielonym podczas targów dla portalu Horeca.pl, Grzegorz Galon oraz Marek Bachorski-Rudnicki przekonują, że w dzisiejszych czasach reklama i wystawiennictwo  to nie tylko potrzeba, ale i prawdziwa sztuka.
Prześlij komentarz