reklama

piątek, 23 listopada 2012

Stoisko na targi /Dlaczego ten wybór musi być świadomy (Świat Poligrafii)

Promocja to podstawa sukcesu każdej firmy. Dlaczego więc trybunka oraz stoisko na promocję powinno być świadomym wyborem piszę na portalu Świat Poligrafii.



Właściwie prowadzona kampania reklamowa składać się powinna z wielu przemyślanych działań. Niestety najczęściej można zaobserwować promowanie produktu na słabych jakościowo stoiskach, co powoduje, że skutek jest odwrotny od zamierzonego. Dlaczego tak się dzieje?

Tanie rozwiązania. Czy warto?

Szukanie rozwiązań tanich pociągać może za sobą spore koszty w przyszłości. Kampania reklamowa i związana z nią degustacja produktów wymaga od działu promocji takich działań, aby produkt szczególnie polecany wzbudził zainteresowanie u klienta. Dlaczego czasem się tak nie dzieje?

Odpowiedzi można upatrywać zarówno w takich działaniach, jak dobór personelu, reklama itp. Najważniejszym elementem jest jednak stoisko degustacyjne na którym produkt będzie promowany. Nieodpowiednio dobrane stoisko do promowanego produktu spowoduje, że akcja reklamowa przyniesie nieoczekiwane, najczęściej słabe wyniki.

Klucz do sukcesu - promocja świadoma

Nasuwa się tutaj pytanie, czy degustacja ma opierać się o założenie, że wystawiliśmy się i promujemy (być), czy też promujemy świadomie (mieć), oczekując znakomitego oddźwięku z rynku. Udział w promocjach wymaga więc od wystawcy nie tylko posiadania produktu ale i odpowiedniego stoiska.

Co jest tak naprawdę zamysłem stoiska degustacyjnego? Celem nadrzędnym jest oczywiście skierowanie odpowiedniego przekazu do klienta za pomocą grafiki oraz konstrukcji. Promowanie polega na oddziaływaniu wzajemnym pomiędzy producentem i klientem. Dobre stoisko to wizytówka klienta i jego produktu. Źle dobrane stoisko do promowanego produktu to niestety strata czasu i pieniędzy. Fatalnie może zostać odebrana promocja doskonałego produktu, renomowanej firmy na stoisku, które wygląda nieestetycznie. Marka firmy może na takiej promocji znacznie ucierpieć.

Fachowość, doświadczenie i święty spokój

Systemy wystawiennicze i promocja w dzisiejszych czasach urastają do rangi sztuki. Bo sztuką jest zespolenie wszystkich tych elementów tak, aby zadowolony był zarówno wystawca, jak i klient. Dlatego tak ważne jest, aby dobór stoiska do produktu powierzyć specjalistom z dużym doświadczeniem, takim jak firma Adsystem, która od wielu już lat podejmuje działania, aby klient, podejmując decyzję o zakupie produktów, miał jak najmniej obaw, że wybór okaże się nietrafiony.

Zamiast więc obniżać ceny i szukać najtańszych rozwiązań skupiamy się na kliencie i jego oczekiwaniach. W związku z tymi działaniami znacząco obniżamy ryzyko zakupu, tak by nasze relacje były głębokie i trwałe. Nasi Klienci, płacąc za produkowane u nas systemy wystawiennicze, płacą naprawdę za najniższe ryzyko związane z tym zakupem, czyli za swój święty spokój, satysfakcję z korzystania z produktu oraz brak rozczarowań i żalu do siebie.
Prześlij komentarz