reklama

poniedziałek, 19 listopada 2012

Niska cena czy święty spokój? Systemy reklamowe dla hotelu i restauracji

Dlaczego ważne jest odpowiednie zrozumienie tego tematu piszę na portalu Horeca.pl: http://www.horeca.pl/z_branzy/art4443.html

Niska cena czy święty spokój? Systemy reklamowe dla hotelu i restauracji

Niska cena rollup’a, stoiska czy ścianki wystawienniczej to ważne kryterium w ocenie klienta przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Ale nie jedyne. Ogromne znaczenie ma również ryzyko podczas dokonywania zakupu systemów i tzw. święty spokój po jego zakupie.

Kto kupuje tanio, kupuje dwa razy

Z reguły klienci wybierają nie te systemy wystawiennicze, które są najtańsze lecz takie, których nabycie wiąże się z jak najmniejszym ryzykiem. Chodzi tu o to, że produkt reklamowy nie jest produktem pierwszej potrzeby, niezbędnym dla zdrowia i życia, lecz wyróżnikiem naszej firmy i marki. Cena w tym przypadku ma istotne znaczenie tylko wtedy, gdy klient staje przed wyborem dwóch prawie identycznych produktów. Wtedy zwykle wybierze ten, który jest tańszy.

Promuj swój hotel i restaurację na dobrych nośnikach

Jednakże, gdy o zakupie decydować mają inne czynniki, czyli funkcjonalność, wygląd, jakość − cena staje się wartością drugorzędną. W dodatku, kiedy chodzi o prestiż firmy klienta, jej markę czy pozytywne postrzeganie na rynku, nie zdecyduje się on na zakup np. rollup’a, który będzie się przewracał lub był wykonany z materiałów kiepskiej jakości. Reklama na takim systemie przypomina „strzał w kolano” dla firmy, która się na nim promuje − mówi Grzegorz Galon z firmy Adsystem.

Z drugiej strony klienci dość rzadko decydują się na zakup produktów najdroższych, choćby nie wiadomo, jak o ich jakości zapewniał producent. Zwykle jest to jakaś wypadowa tych cen i korzyści z nabycia produktu.
 
Jakość, profesjonalizm, doświadczenie

Adsystem wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, ma w swojej ofercie tylko systemy wystawiennicze dobrej klasy. Dokonując zakupu naszych systemów, klient zmniejsza ryzyko zakupowe do minimum. W zamian za cenę, która nie jest najniższa, otrzymuje produkty solidnie wykonane, dobre jakościowo, markowe, ładnie opakowane, zabezpieczone do transportu, często posiadające dodatkowe funkcję, których nie posiadają modele najtańsze, konkurencyjne − dodaje Marek Bachorski-Rudnicki.

Jak minimalizować ryzyko zakupu?

Niska cena czy święty spokój? Systemy reklamowe dla hotelu i restauracji - Z branżyAdsystem
od wielu już lat podejmuje działania, aby klient, podejmując decyzję o zakupie produktów, miał jak najmniej obaw, że wybór okaże się nietrafiony. Zamiast więc obniżać ceny i szukać najtańszych rozwiązań firma skupia się na kliencie i jego oczekiwaniach. − W związku z tymi działaniami znacząco obniżamy ryzyko zakupu, tak, by nasze relacje były głębokie i trwałe. Nasi klienci naprawdę płacą za najniższe ryzyko związane zakupem danego systemu wystawienniczego, czyli za swój święty spokój, satysfakcję z korzystania z produktu oraz brak rozczarowań i żalu do siebie. Dlatego lepsze wyniki osiągamy, nie oferując produktów w najniższych cenach, lecz dlatego, że nasza relacja produkt-cena najskuteczniej przekonuje klientów, że nie będą żałowali swojej decyzji − mówi Marek Bachorski-Rudnicki z firmy Adsystem.
Prześlij komentarz