reklama

czwartek, 15 listopada 2012

”Mobilne systemy ekspozycyjno – wystawiennicze.”

”’ [Stojaki”’ - Adposter – najbardziej popularne, zwane stojakami L od litery, którą przypominają, mają za zadanie zwrócić uwagę potencjalnego klienta zarówno swoją funkcjonalnością, prostotą, łatwością montażu jak i efektywnością samego przekazu reklamowego. Jest to produkt, który świetnie nadaje sie na różnego rodzaju szkolenia, spotkania biznesowe czy promocje.



”’ Rollupy”’ - Adstand (systemy umożliwiające umieszczenie zrolowanej grafiki w metalowej kasetce). Jest to niezastąpione narzędzie do wspomagania różnego typu działań marketingowych wszędzie tam, gdzie bezpośredni kontakt wymaga wzmocnienia przekazu wizualnego. Doskonale nadaje się na promocje czy pokazy. Świetnie sprawdza się podczas targów. Dzięki niewielkiej wadze, z powodzeniem wykorzystywany jest przez przedstawicieli handlowych. Najnowsze technologię pozwalają na zróżnicowane kształty kaset, które wykonane są z takich materiałów jak tworzywa sztuczne, aluminium czy stal. Grafika zawinięta w kasetę stanowi podstawę rollup’a a całość mieści się w poręcznym pokrowcu. Złożenie stojaka nie wymaga narzędzi i nie sprawia żadnych kłopotów, nawet osobie robiącej to po raz pierwszy. W rezultacie otrzymujemy nowoczesne i tanie, wysokiej jakości przenośne konstrukcje.

”’X-baner”’ – X stand, składa się z aluminiowego stelaża rozkładanego w kształcie litery X i reklamy wydrukowanej na tworzywie sztucznym. Jego funkcjonalność i niska cena zapewniają mu coraz większą popularność. Wadą jak i zaletą jest również to, że opisane powyżej systemy są z założenia lekkie. Świetnie zatem nadają się do promocji wewnątrz pomieszczeń. Na zewnątrz mogą się nie sprawdzać, najmniejszy podmuch wiatru z reguły je przewraca. Dlatego też wykonuje się je z odpowiednich materiałów obciążających konstrukcję, co z kolei może być kłopotliwe w transporcie.

”’ Potykacze”’- Jest to rodzaj stojaka reklamowego zbudowanego z dwóch płyt połączonych z sobą w górnej krawędzi. Po rozstawieniu mają kształt zbliżony do litery A. Stojaki tego typu są wystawiane przed punkty sprzedaży i usług w celu wzbudzenia zainteresowania przechodniów określoną ofertą. Tak jak przy produkcji stoisk tak i tu używa się zróżnicowanych materiałów, najczęściej pcv, aluminium lub drewna. Ich zalety to trwałość, skuteczny przekaz i niska cena. Świetnie sprawdzają się w trudnych warunkach atmosferycznych.

”’Ścianki wystawiennicze”’ - Adwall, produkty te to profesjonalne i sprawdzone narzędzie, które dzięki prezentacji wielkoformatowej grafiki reklamowej skutecznie prezentują firmę i promują jej produkty. Dają one nieograniczone możliwości przedstawiania firmy, produktu lub idei w każdym miejscu i w każdej sytuacji. Ściany tego typu to niewątpliwie jedne z najefektowniejszych i największych systemów przenośnej prezentacji grafiki wielkoformatowej. Powierzchnia ekspozycji wynosi do 11m2 a czasem i więcej. Gama zastosowań obejmuje konferencje, targi, imprezy firmowe, prezentacje, promocje, dekorację pomieszczeń firmy i wiele innych. Konstrukcja ściany jest zadziwiająco lekka, wykonana z aluminium do której za pomocą magnesów zamontowane są poszczególne bryty z grafiką. Aluminiowy szkielet nośny rozkłada się jednym ruchem. Wszystkie elementy ścianki łącznie z grafiką mieszczą się do jednego kufra transportowego, który podczas prezentacji pełni rolę trybunki konferencyjnej. Załączone oświetlenie halogenowe dodatkowo wzmacnia siłę przekazu. Do zalet należy i ta, że po zakończonej kampanii grafikę można wymienić ponosząc tylko koszty zrobienia nowych paneli. Wadą jest delikatna aluminiowa konstrukcja, którą łatwo uszkodzić oraz potrzeba w miarę dużej ilości przestrzeni do zaprezentowania wszystkich walorów ścianki. Systemu z reguły nie wykorzystuje się na zewnątrz pomieszczeń.


Niewątpliwie ”’systemy wystawiennicze”’ są najlepszym sposobem na prezentację firmy oraz promowanie produktów podczas wszelkiego rodzaju targów, kampanii promocyjnych, wystaw, kursów, szkoleń i wszędzie tam gdzie potrzeby i możliwości klientów możemy dostosować do jego indywidualnych upodobań.


Marek Bachorski-Rudnicki
Prześlij komentarz