reklama

czwartek, 1 sierpnia 2013

Formy reklamy wewnętrznej

Reklama wewnętrzna to przede wszystkim:

POS – (ang. point of sale) – materiały wspierające sprzedaż; sformułowanie to odnosi się do różnych rodzajów nośników reklamy typu BTL.

Materiały te dzielą się na trwałe i miękkie. Przez miękkie określa się głównie wszelkie tanie rozwiązania bazujące na papierze, kartonie, twarde to kasetony, regały – wszystkie te które są wykonane z plastiku, metalu itp.

Do POS zaliczamy:

* counter card (stojaki na ulotki)
* wobbler (reklama ruchoma przytwierdzana do półki)
* naklejki
* hanger (wiszące materiały z logo produktu)
* makiety powiększonego produktu
* bloczki z ulotkami
* broszury o produkcie
* stands (reklamy stojące)
* lightbox (reklama podświetlana)
* shelfliner (zadrukowany pasek umieszczany na krawędzi półki, zawierający logo produktu, hasło)
* topper (element reklamowy, umieszczany nad stojakiem reklamowym – displayem ekspozytorem
* infokiosk (interaktywny POSM składający się z komputera z ekranem dotykowym)
Marek Bachorski-Rudnicki
Prześlij komentarz