reklama

piątek, 16 listopada 2012

Degustacja i promocja: Wykorzystanie stoisk degustacyjnych w reklamie produktów

Szybko rozkładalny system wystawienniczy w postaci mobilnego stoiska targowego to ciekawa, niezwykła i skuteczna reklama każdego produktu. Rozkładanie zajmuje zwykle kilka minut a dzięki takiemu rozwiązaniu przekaz reklamowy produktu ulegnie wzmocnieniu.

Czy promocja produktów na stoiskach degustacyjnych może dostarczyć dodatkowych wartości dla klienta? Oczywiście, że tak. Warto wymienić najważniejsze z nich.

Zalety zakupu przenośnego systemu wystawienniczego

Popularność stoisk wystawienniczych, degustacyjnych i promocyjnych stale rośnie. Nie podlega dyskusji, że właściwie dobrane stoisko przekłada się na sukces promocji. Niewątpliwą zaletą przenośnego systemy wystawienniczego typu stoisko jest prosty i bardzo szybki, łatwy montaż. Dodatkowym plusem jest również możliwość dla wystawcy sprawdzenia i przetestowania stoiska przed udziałem w imprezie promocyjnej.

 Atrakcyjność stoiska

Niewątpliwie do zalet zaliczyć można również możliwość przyciągnięcia klienta niecodzienną formą stoiska a co za tym idzie każde stoisko ma specyficzny charakter i wizerunek. Zaletą jest także sama atrakcyjność stoiska.

 Promocja na ostatnią chwilę

Dla wystawcy ważną sprawą wydaje się być możliwość podjęcia decyzji o promocji na ostatnią chwilę. Co za tym idzie priorytetową sprawą jest ekonomiczność wynikająca z tego typu decyzji. Zakup stoisk na tzw. „za pięć dwunasta” nie musi wcale pociągać za sobą dodatkowych kosztów. Szczególną cechą wyróżniającą tego typu systemy wystawiennicze są niskie koszty początkowe. Dodatkowo stoiska w firmie Adsystem posiadają możliwość wymiany samej grafiki do istniejącej konstrukcji. To zdecydowanie obniża koszt użytkowania stoisk w przyszłości, przy następnych promocjach.
Marek Bachorski-Rudnicki
Prześlij komentarz