reklama

piątek, 30 listopada 2012

Czy tanie znaczy dobre? /System reklamowy wyróżnikiem firmy

Czy tanie znaczy dobre? /System reklamowy wyróżnikiem firmy

Artykuł dla pisma: wiat Poligrafii" - Czy tanie znaczy dobre

Niska cena rollupa, stoiska czy ścianki wystawienniczej to ważne kryterium w ocenie klienta przy podejmowaniu decyzji o zakupie. Ale nie jest to kryterium jedyne. Ogromne znaczenie ma również ryzyko podczas dokonywania zakupu systemów i tzw. święty spokój po jego zakupie.
Z reguły klienci wybierają nie te systemy wystawiennicze, które są najtańsze lecz takie, których nabycie wiąże się z jak najmniejszym ryzykiem. Chodzi tu o to, że produkt reklamowy nie jest produktem pierwszej potrzeby, niezbędnym dla zdrowia i życia lecz wyróżnikiem naszej firmy i marki. Cena w tym przypadku ma istotne znaczenie tylko wtedy, gdy klient staje przed wyborem dwóch, prawie identycznych produktów. Wtedy zwykle wybierze ten, który jest tańszy.



Promuj swoją firmę na dobrych nośnikach

Jednakże, gdy o zakupie decydować maja inne czynniki, czyli funkcjonalność, wygląd, jakość to cena staje się wartością drugorzędną. W dodatku, gdy chodzi tu o prestiż firmy klienta o jej markę czy pozytywne postrzeganie na rynku, nie zdecyduje się on na zakup np. rollupa, który będzie się przewracał lub był wykonany z materiałów kiepskiej jakości. Reklama na takim systemie przypomina "strzał w kolano" dla firmy, która się na nim promuje-mówi Grzegorz Galon z firmy Adsystem. Z drugiej strony klienci dość rzadko decydują się na zakup produktów najdroższych, choćby nie wiadomo, jak o ich jakości zapewniał producent. Zwykle jest to jakaś wypadowa tych cen i korzyści z nabycia produktu.

Jakość, fachowość, doświadczenie

Adsystem wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, ma w swojej ofercie tylko takie systemy wystawiennicze. Dokonując zakupu naszych systemów, klient zmniejsza ryzyko zakupowe do minimum. W zamian za nie najniższą cenę otrzymuje produkty solidnie wykonane, dobre jakościowo, markowe, ładnie opakowane, zabezpieczone do transportu, często posiadające dodatkowe funkcję, których nie posiadają modele najtańsze, konkurencyjne-dodaje Marek Bachorski-Rudnicki.

Jak minimalizować ryzyko zakupu?

Adsystem od wielu już lat podejmuje działania, aby klient, podejmując decyzję o zakupie produktów, miał jak najmniej obaw, że wybór okaże się nietrafiony. Zamiast więc obniżać ceny i szukać najtańszych rozwiązań skupiamy się na kliencie i jego oczekiwaniach. W związku z tymi działaniami znacząco obniżamy ryzyko zakupu, tak by nasze relacje były głębokie i trwałe.

Nasi Klienci, płacąc za produkowane u nas systemy wystawiennicze, płacą naprawdę za najniższe ryzyko związane z tym zakupem, czyli za swój święty spokój, satysfakcję z korzystania z produktu oraz brak rozczarowań i żalu do siebie.
Dlatego lepsze wyniki osiągamy nie w ten sposób, że oferujemy produkty w najniższych cenach, lecz dlatego, że nasza relacja produkt-cena najskuteczniej przekonuje klientów, że nie będą żałować swojej decyzji.

Na wszystkie pytania odpowie: Marek Bachorski-Rudnicki - mailto:mb@adsystem.pl
Prześlij komentarz