reklama

czwartek, 15 listopada 2012

7 pytań o roll-up

1. Jakie są zalety systemu rollup?

Główne zalety to solidna i lekka aluminiowa konstrukcja pozwalająca na szybkie składanie i rozkładanie systemu. Zaletą jest niespotykany efektowny wygląd. Szeroka podstawa gwarantuje stabilność systemu. Elegancka, wysokiej jakości torba w komplecie sprawia, że Adstand jest wygodny i poręczny w transporcie.


Adstand jest niezastąpionym narzędziem do wspomagania różnego typu działań marketingowych. Wszędzie tam gdzie bezpośredni kontakt wymaga wzmocnienia przekazu wizualnego.

Doskonale nadaje się na targi, promocje,pokazy, szkolenia. Dzięki niewielkiej wadze z powodzeniem wykorzystywany jest przez przedstawicieli handlowych.

Adstandy mogą być również wykorzystane jako efektowna ściana reklamowa czy tło do ekspozycji


2. Z jakich materiałów najcześciej wykonywane są roll-upy?

Rollupy najczęściej wykonuje sie z aluminium. Spotyka się również wykonanie z metalu z elementami z tworzywa sztucznego. Na zamówienie produkuje się również rollupy z metalu o wadze przekraczającej 25 kg. Służą one dowystawiania na zewnątrz pomieszczeń.

3.Jakie modele roll-upów są u Państwa najpopularniejsze?

Najpopularniejsze rollupy to te wykonane z lekkiego aluminium.

Solidna i lekka aluminiowa konstrukcja pozwala na szybkie składanie i rozkładanie systemu. Rollup charakteryzuje się niedużą wagą oraz niedużym wymiarem kasety po złożeniu. Najpopularniejszy rozmiar to 210 x 100 cm.

4.Czy obowiązują jakieś trendy w produkcji roll-upów?

W zasadzie od zawsze obowiązują trzy podstawowe kryteria, którymi kieruje się klient przy wyborze rollupa. Pierwszym decydującym jest niestety niska cena. Drugim – wysoka jakość adekwatna do ceny oraz trzeci nie mniej ważny to szybkość realizacji zamówienia. W mniejszym stopniu klienci zwracają uwagę na design samej kasety rollupa.

5.Ile trwa produkcja roll-upu i jaki jest jego koszt?

Wnaszej firmie czas wyprodukowania rollupa skracamy do niezbędnego minimum. Opracowaliśmy i wdrożyliśmy system zarządzania produkcja, który pozwala nam na wyprodukowanie i dostarczenie gotowego produktu z dnia na dzień. Koszt wykonania waha się od 300,00 zł do 700,00 zł w zależności od modelu i przeznaczenia.

6.Czy w produkcji roll-upów można mówić o nowościach?

Sama zasada działania rollupa jest bardzo prosta i niezbyt skomplikowana.Natomiast aby uprościć do niezbędnego minimum obsługę i podnieść komfort użytkowania systemu roll-up, jakość czy design stosuje się coraz więcej zaawansowanych rozwiązań technicznych, których nie dostrzega się wcodziennym użytkowaniu. Wdrażamy nowe rozwiązania konstrukcyjne,pracujemy nad nowymi kształtami, nowymi kolorami kaset, czy nowymi mechanizmami zwijającymi. Najważniejszym jednak elementem jest sam nośnik reklamy. Bardzo ważny jest tu użyty materiał, taki, który, nie będzie “zawijał sie bokami” czy tez nie będzie pofalowany. W zależności od oczekiwań klientów oferujemy kasety z szybką wymianą grafiki oraz same kasety w różnych kolorach.

7.Jaki jest czas gwarancji na Państwa roll-upy?

Doskonały serwis techniczny, obsługa po sprzedażowa i terminowe dostawy stanowią integralną cechę naszej działalności.

Specjalnie opracowany program obsługi klienta ma na celu polepszenie jakości oferowanych usług serwisowych. Najważniejszym elementem z którego jesteśmy niezmiernie dumni jest wdrożenie systemu wsparcia po sprzedażowego. Pracownicy działu serwisu są gotowi interweniować na zgłoszenie klienta w sposób szybki i skuteczny wykorzystując przy tym wyłącznie oryginalne części zamienne zapewniające prawidłową eksploatację produktów firmy. Dział Serwisu to także możliwość obsługi pogwarancyjnej polegającej na wykonywaniu regularnych przeglądów konserwacyjnych. W celu uproszczenia procedury postępowania w zakresie nowej usługi nasi Klienci mają możliwość zawierania stałych umów serwisowych, tworzonych w oparciu o ich indywidualne potrzeby. Standardowo firma Adsystem udziela gwarancji na produkowane przez siebie rollupy na 24 mce. Na mechanizmy zwijające udzielamy gwarancji dożywotniej. Istnieje również możliwość negocjowania z nami długości trwania okresu gwarancyjnego.

Marek Bachorski-Rudnicki

Prześlij komentarz